Saturday, May 9, 2009

BAGAI KAN DIRI KU TAPAK SULAIMAN



orang mesti pernah terjumpa prob ni aku rasa..antara kat laptop korang or kawan-kawan korang..so kat sini aku nk share WINDOWS GENUINE ADVANTAGE VALIDATION n jugak cara ni boleh digunakan untuk clean regestry bagi sape2 yang pakai windows fake..cam aku ni ke..hah hah..boleh meggunakan cara ni kalau laptop korang tu baru format,,dengan cara ni ..korang boleh buang tapak seleman tu dengan mudah dan tanpa gangguan lagi..heh heh..
bnyk tulis x guna buat letih mata je membaca..lebih baik korang usya je..
read more...


okok..kat ni cara 1st nk buang tanpa menggunakan software..senang cite. hacking..

1) Start -> Run -> taskkill /IM wgatray.exe

2) go to Windows\system32

3) rename LegitCheckControl.dll -> LegitCheckControl.dll.old

4) rename WgaLogon.dll -> WgaLogon.dll.old

5) rename WgaTray.exe -> WgaTray.exe.old

6) restart


tapi kalau laptop korang or pc korang da lame format baru die kua tapak sulaiman tu..korang


aku harap korang faham nk guna die..
kalau nk update tapak seleman, use the activation.
tapi kalau nk buang tapak seleman tu use the others. faham kan?
the others tu makne nye XP VISTA CRACK dan jugak Crack Windows Sp2 Update..

tapi..~~haha..da jugak..
okok..aku ada lagi satu software lain yang boleh jugak digunakan..cuma nama die lain ckit...nama software ni
WINDOWS GENUINE ADVANTAGE ALL-IN-ONE


dekat dalam tu ada txt file. so ada penerangan dalam tu..layanZ~~




try la click sekali je..n just survey..click kat sini

Komentar :

ada 0 comments ke “BAGAI KAN DIRI KU TAPAK SULAIMAN”

Archive

x

© 1989-2010 . Powered by R.O.T.S.

kerabatchieko by CHIeKO IeM0cHI