Wednesday, May 6, 2009

walk In Mart at the spring


ahah..bukn selalu dapat gi jalan..sem ni pun baru bape kali jek kua kuching..gi men dota..ambil duit subsidi minyak motor..pastu kua bese-bese jek..so tu makna nye duit aku x dek untuk aku bershoping..ekeke..jadi baru ni la aku dapat ikut sotkard untuk gi jalan2..die ajak aku teman die sopping..erk.. PAPA die bagi 5riban untuk sopping..n aritu die guna RM1000 untuk sopping...APAKAH?baca lagi



giler ape 5 riban untuk soping..x pernah hayat aku dapat duit sebanyak tu untuk dihabis kan..ermm..n kawan aku tu leh abis kan seriban tu untuk sekali jalan..masuk THE SPRING pukul 6.30 ptg..n kua pukul 8.30 malam..n da habis 100..eheks..gilo apo..tapi okok la..nya belanja aku 1901..n banyak ag ..ekeke..best giler da orang belanjer ..da tu pulak..kitorang gi makan kat TOP SPOT..antara tempat makn yang best kat kuching ni..tapi gambar tu ada lagi kat hp kawan aku..ni gmar ni jerk yang ada kat hp aku..




baki post anda yang hendak disembunyikan





try la click sekali je..n just survey..click kat sini

Komentar :

ada 0 comments ke “walk In Mart at the spring”

Archive

x

© 1989-2010 . Powered by R.O.T.S.

kerabatchieko by CHIeKO IeM0cHI