Tuesday, January 12, 2010

Pak Guard UiTM scukzzz!!




WOI Pak Guard, ko memang spoil mood aku hari ni.
baik aku simpan RM250 tu, buat beli barang barang lain.
Oit guard, dengar ni aku nak cakap sikit!
mahai..aku cukup menyampah dengan pak guard uitm, tak habis-habis cari masalah. Oit pak guard! (sambil tenyeh-tenyeh dahi die) kenapa perbuatan orang lain kau sibuk?
aku tau la merokok tu salah dekat dalam kampus, tapi kau tu pun merokok.. jangan la buat-buat innocent. ingat aku tak tau ke port korang isap rokok?isap pun sorok-sorok kat atas dewan jubli! tau pun takut kantoi..HAHA

Post aku kali ni nak bercerita pasal pagi tadi, kisah dia berlaku time take 5, kelas unit operation, aku n kawan aku lagi 2 orang pergi la charge tenaga sikit kat tandas tingkat 3, block B. n afta smoke tu, kitorang borak-borak la sekejap sebelum masuk kelas, dan-dan la pulak die masuk tandas, n terus amik kotak rokok kat tangan aku. macibai punya pakguard, dah la rokok zaman sekarang mahal, RM6.90! die selamber ambik dan suruh ikut die pergi pejabat pengawal. Dalam hati ni da gusar da.. dengan lambat masuk kelas, dengan mungkin masuk court kena saman nye lagi.. Hati tak tenteram beb! HAHAHA..


So nak jadi kan cerita, da smpai kat situ die cakap kesalahan ni boleh didenda maksimum RM500, dan biasa nya setelah rayuan RM250 melayang, gila apa!! banyak tu weyh!, setelah die ceramah lama-lama (die tak tahu ke telinga aku ni ada highway, masuk kanan laju-laju je keluar ikut kiri) sampai die bosan, dan setelah itu(ayat mengade) die mintak student card kitorang, !aku punya da lama hilang la BRO!!
tapi tak da lah aku cakap macam tu, aku cakap tertinggal kat rumah, die pun SENGAL sangat sampai pergi percaya buat apa.lolx. haha.. pastu yang kawan aku ni merayu la kat die cakap jangan la saman, DIE LA ANAK HARAPAN KELUARGA, AYAH DIE PETANI, DIA 1ST TIME MEROKOK KAT DALAM CAMPUS, TENSION SEBAB TEST PAGI TADI (padahal awal sem mana ada test lagi) , dan macam-macam lagi alasan lain,

Aku nak tergelak pun ada, semua menipu. HAHAHAHA, aku tak pandai bab-bab amik simpati orang, so aku diam je la, n cuma cakap mintak maaf cik. !gila apa aku cakap dengan nada sopan! hahahaha..
Setelah lebih kurang sejam kawan aku muntah kan sume alasan yang ada dalam kepala otak, die cakap die lepas kan kitorang sebab kitorang ni dah final sem, haizz..nak tunjuk baik lah tu.. padahal takut tengok muka aku serius je HAHAHA. n aku pun gerak la masuk ke kelas, tapi sampai-sampai je lecture da tamat. so apa yang aku dapat pergi kelas pagi tadi? haprah pun tarak..
gambar bawah ni aku sedekah kan pada ko! sedekah tu kena ambik, jangan x amik

Komentar :

ada 5 comments ke “Pak Guard UiTM scukzzz!!”
lollyheartyM@nis said...
pada hari 

HAHA! lawak2~
pakcik guard skang memang cmtu.. ;)

ika. said...
pada hari 

guard kta mmg cm siot..aku pn pnah kna pggil kt blk pgawal sblh hep sbb lewat blk gading..tp,bkn wtpe pon..sje suh borak2..gatal..chi..byee toll!!

kerabatchieko owner_ said...
pada hari 

haha..mmg pak guard tu chi bbye...haha..aku tau..ramai orang x suka..and aku malas nk buat kad matrix semula sbb diorang jugak yang hilang kan semula kad aku tu..menda dah jumpa..tapi die salah letak, n hilang ntah ke mana...sohai kia..noob nia..macibai.
apa sume tu untuk guard..hahaha

fitria said...
pada hari 

huh..aku pon hangin je ngan pak gad uitm nih.. mcm bgs sgt je.. pdhal die pon same.. kdg2 die lg teruk dr student nih.. nyampah aku..rase mcm nk sekeh2 je kepale die tu

kerabatchieko owner_ said...
pada hari 

hahaha..tq bro sebab support aku..tapi aku tau mmg salah aku la smoke kat dalam tandas tu..tapi die tu pun kena tau jugak..die pun smoke jugak kat dalam uitm tu

x

© 1989-2010 . Powered by R.O.T.S.

kerabatchieko by CHIeKO IeM0cHI