Thursday, April 29, 2010

[pic] Boleh Ke ‘Tutup Aurat’ Saya Ni?

Kalau kita fokuskan pandangan kita dari pinggang keatas memang gadis ni dah mencapai cara yang dihendaki bagi seorang wanita Islam. sudah cukup cantik.… 

Fokuskan pulak keseluruh tubuhnya, yang ini ada kompius sikit! Samaada nak memperlekehkan hukum atau tak tau hukum…kenalah tanya budak perempuan ni sendiri. click read more untuk gambar seterusnya...

Kesian budak perempuan tu, dalam ramai-ramai yang ada kat sana sorang pun tak teringgin nak menegur cara tutup auratnya.

Komentar :

ada 6 comments ke “[pic] Boleh Ke ‘Tutup Aurat’ Saya Ni?”
da[Y]un said...
pada hari 

hmm..xpatut! x patut!

miss terra~SF~.STYLE.EDUCATED said...
pada hari 

memg xptut pon
ttup ats..bwh bukak

"om_rame" said...
pada hari 

hmmmmmmm, Lht picture tersebut tidak bisa komentar apa-apa.
apa yah yang mau dikatakan....?%^&$#@(*

fendydendy said...
pada hari 

mcm vangang

NiZaM LiMiTeD said...
pada hari 

haduiiyaii..itu macam pnye org pon ade ke..
tu la kwn2 dia..tgeur la sket..
diorg pon haduiiyaii..

kerabatchieko owner_ said...
pada hari 

hahaha. kawan pun da buat tak peduli.

x

© 1989-2010 . Powered by R.O.T.S.

kerabatchieko by CHIeKO IeM0cHI