Sunday, April 25, 2010

TUTORIAL BYPASS KE VIP TABLE ZYNGA POKER

Hi. :)
Hari ini saya nak kongsi satu trick dalam permainan ZYNGA POKER :)
Trick ini umpama bypass yang mana anda boleh masuk atau pun join vip table tanpa kamu perlu membeli vip badge atau pun juga tanpa mengorban kan $1,000,000.00 chips. (1Million) itu pun kalau chips anda sampai 1M.


anda boleh berpandukan gambar yang dilampirkan bersama, atau pun juga mengikut tutorial bertulis dari saya. :)
click read more untuk tutorial.


click pada gambar untuk lihat dengan lebih jelas.

TUTORIAL:
1. ANDA PERLU CLICK PADA VIP TABLE LAIN SEBELUM ANDA CLICK JOIN PADA TABLE VIP.

2. ANDA PERLU CLICK DENGAN CEPAT SUPAYA ANDA TIDAK TERMASUK KEDALAM TABLE RAKAN ANDA YANG BUKAN TABLE VIP .

CONTOH:

(1) ANGGAP 1 SEBAGAI RAKAN ANDA ROONEY --- (rakan anda di table biasa)
(2) ANGGAP 2 SEBAGAI RAKAN ANDA SANJAY  --- (rakan anda di table vip)

ANDA CLICK 1 DAN SETERUS NYA CLICK 2 
Yang mana anda  perlu click join (rooney) dan dengan segera click join (sanjay).

PENTING:

** ANDA PERLU BERADA DI LOBBY KETIKA ANDA MAHU MELAKUKAN TRICK ATAU PUN BY PASS INI. 

** YANG PALING PENTING, ANDA PERLU ADA KAWAN ATAU POKER BUDDY YANG SEDANG BERADA DI VIP TABLE

Sebarang pertanyaan atau pendapat, sila hubungi saya di  HUBUNGI SAYA pada top bar blog ini :)
atau pun drop komen di bawah =)
Selamat mencuba... :)





Komentar :

ada 4 comments ke “TUTORIAL BYPASS KE VIP TABLE ZYNGA POKER”
"om_rame" said...
pada hari 

boLeh, boLeh, boLeh.

kerabatchieko owner_ said...
pada hari 

haha. dah cuba? bagus la kalau dah berjaya. yeah

"om_rame" said...
pada hari 

dah coba tapi beLum berhasiL. saya ada yang saLah kah daLam pengapLikasiaannya?

kerabatchieko owner_ said...
pada hari 

kamu cuba ikut step yang saya tunjuk, saya pasti menjadi,
apa yang penting, kamu mesti ada kawan yang sedang main di table vip,

dan kamu mesti click (join) kawan kamu yang bermain di table bukan vip
, then click (join) pada kawan kamu yang sedang di table vip.
kamu mesti click cepat join dan click join lagi sekali,
jangan sampai kamu masuk dalam table kawan kamu yang bukan vip baru kamu click (join) vip itu.

x

© 1989-2010 . Powered by R.O.T.S.

kerabatchieko by CHIeKO IeM0cHI