Wednesday, May 26, 2010

satu lagi 'kepandaian' kafir menyesatkan kita~!!

imej ni x berapa jelas dan kabur . bagi yang tak tau xpe ker tetap berdosa haa??.
kalau alif tu jelas berasingan... berdosa la si pemakai tu walaupun dia x tahu.

tp kalau korang dah tau. then mesti terdetik dalam hati yang tu kalimah Allah. so macam tu, korang dah x leh pakai ... berdosa sbb timbul dalam hati korang yang imej tu benar2 membawa maksud Allah.
wallahulalam. aku pon x pandai sangat dalam bab agama. :)
renung2 kan dan selamat beramahhhhh. 


Komentar :

ada 2 comments ke “satu lagi 'kepandaian' kafir menyesatkan kita~!!”
om_rame said...
pada hari 

rupanya ada maksud dibaLik sandaL yah, terrrrrLaLu!!!

kerabatchieko owner_ said...
pada hari 

tapi kan om. boleh dipakai juga selipar ini. sebab bentuk yang sebenar nya tidak menyerupai. cuma jika di tambah dengan tulisan pen baru kelihatan seperti itu

x

© 1989-2010 . Powered by R.O.T.S.

kerabatchieko by CHIeKO IeM0cHI